Kryzys zaufania do marki? Nie szkodzi! Od czego jest event!

Autor: poetka Data: 5 lut 2019 Kategoria: Biznes |

Event nie jest lekarstwem na wszystkie bolączki współczesnych firm i z całą pewnością nie rozwiązuje wszystkich problemów marketingowych. Może jednak z powodzeniem przeciwdziałać kryzysowi zaufania do marki.

Obserwując z zewnątrz daną firmę dokonujemy jej oceny. Niestety znaczna część z nas ma tendencje do wystawiania zbyt pochopnych ocen. Na podstawie kilku obserwacji czy nawet jednego wydarzenia stwierdzamy, że firma ma się świetnie lub przechodzi poważny kryzys. Ocena konsumentów niejednokrotnie rozbiega się z prawdą. Jeśli na korzyść firmy możemy się jedynie cieszyć. Jeśli nota wypada niekorzystnie musimy działać.

Organizacja eventów przechodzi w ostatnim czasie prawdziwy renesans. I nie bez przyczyny. Eventy w górach czy tematyczne imprezy dla firm wzbudzają zainteresowanie wśród klientów marki i budują wizerunek stabilnej firmy. Relacje z wydarzeń publikowane masowo w mediach społecznościowych poprawiają wizerunek firmy. Samo wyszarzenie jest szansą na zbudowanie dwukierunkowego kontaktu firmy z klientami oraz nawiązaniu trwałych i wartościowych więzi. Nic nie jest tak bezcenne jak bezpośredni kontakt z produktem czy usługą.

Kryzys zaufania do marki? Nie szkodzi! Od czego jest event!

 

 

Tagi:, ,

Komentowanie wyłączone.

Copyright © 2019 KONFERENCJE / IMPREZY INTEGRACYJNE / EVENTY